poniedziałek, 6 lipca 2015

Na początku...

    "Na początku było Słowo, a Słowo było u Boga i Bogiem było słowo. Ono było na początku u Boga. Wszystko przez nie się stało, a bez niego nic się nie stało, co się stało"

 Ewangelia Jana 1, 1-3

 Dzień dobry!  Shalom!  Namaste!

 Tym jakże ważnym w historii nie tylko chrześcijaństwa, ale kultury całego świata wersetem, chciałbym rozpocząć mój pierwszy blog.
  Jaki to będzie blog i o czym będę pisał? Na to pytanie ja sam nie znajduję jeszcze odpowiedzi. Wiem tylko, że chcę dzielić się z Wami moimi przemyśleniami na temat tego co dzieje się na świecie w każdym interesującym mnie aspekcie: od spraw ogólnospołecznych, przez duchowe i artystyczne (w tym oczywiście muzyczne, co wynika z mojej pasji i profesji). Czasem, jak to w życiu bywa, będzie zabawnie i wesoło, a czasem trochę mniej. Niekiedy dotknę poważniejszych, głęboko ludzkich tematów, a niekiedy dam upust swojemu zachwytowi nad pięknem przyrody, w tym zjawisk atmosferycznych, których jest wielkim entuzjastą.
  Nie planuję gotować, ani przebierać się w rozmaite ciuchy, ale za to czasem powiem do Was parę słów do kamery podczas jazdy rowerem przez jakieś łąki i lasy, albo zdam relację z moich podróży, bo od czasu do czasu nosi mnie po świecie :)

   Mam nadzieję, że będzie nam razem błogo :)

Do następnego! Pa!

Michał Rudaś

 

 

11 komentarzy:

  1. Zapowiada sie ciekawie i ekscytująco :)
    Oczywiscie bede czytał i jak trzeba bede polemizował :)
    Życzę, żeby nue zabrakło Ci konsekwencji i wytrwałości.
    Musze przyznać, że zacząłeś pieknie :) aż jestem pod wielkim wrażeniem!
    Powodzenia Michale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Zbyszku. A tak mnie nagle natchnęło z tym cytatem z Biblii :)

      Usuń
  2. A może jakieś info o już odbytych podróżach ? Twoje prywatnych spostrzeżeniach odnośnie Indii od muzyki po życie codzienne.
    Pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pawle. Nie wykluczone, że tekst o moich podróżach do Indii niedługo powstanie :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo dobry pomysł:)
    Z chęcią będę tu zaglądać.
    Życzę weny a reszta przyjdzie sama
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Z weną to bywa tak, że nie przychodzi na zaproszenie, tylko niejednokrotnie zaskakuję swoją wizytą, więc pewnie moje wpisy nie będą bardzo regularne.
      Pozdrawiam również

      Usuń
  4. Również z chęcią będę zaglądać, a i czasem może jakaś ciekawa dyskusja się nawiąże... Może czasem napisz coś z doświadczenia dla początkujących wokalistów. Jak wiesz, mój junior także śledzi Twoje poczynania (a koszulka z The Voice jest dalej intensywnie użytkowana ;) )i chętnie wykorzystałby cenne porady...
    Pozdrawiam :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha! Witaj Ewa! :) Cieszę się, że koszulka nadal służy :)
      A treści na temat życia wokalisty na pewno nie zabraknie :) Pozdrawiam Ciebie i syna

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie^^
    Będę śledzić bloga na bieżąco :)
    P.S.
    Nie mogę doczekać się postów na temat Indii <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń