wtorek, 2 lutego 2016

2 lutego - dzień podwójnej PREMIERY - NOWEGO ALBUMU EP i NOWEGO TELEDYSKU

Dawno nie pisałem. Przyznam, że miałem i nadal mam mnóstwo pracy w związku z wydaniem mojej nowej płyty EP-KI i nie miałem czasu, żeby napisać coś przemyślanego i treściwego, poza tym nie chciałem pisać o samych przygotowaniach płyty, zapowiedziach itp. bo tego typu informacje wolałem ograniczyć do FB. Natomiast teraz mam się już czym z Wami dzielić, więc nie będę się powstrzymywał :)



2 lutego, czyli dzisiaj to niezwykle radosny dla mnie dzień PODWÓJNEJ PREMIERY: teledysku do piosenki RAJ SONG ( o nim będzie dalej) oraz ALBUMU EP-ki “Wieloryby i syreny”. Emotikon smile
To dla mnie szczególny minialbum, który skomponowałem wspólnie z genialnym gitarzystą - Łukaszem Chylińskim. Składa się na niego 5 piosenek, które pokazują mnie od innej niż dotychczas strony. Trzy teksty (Raj Song, Płomień nasz, Kołysanka dla wojownika) napisałem ja, a dwa przezdolna i niezastąpiona Patrycja Kosiarkiewicz (TGV, Wieloryby i syreny).
Album nabiera tym większej dla mnie wartości, bo został nagrany ze środków zebranych przez moich fanów i sympatyków za pośrednictwem portalu Polak Potrafi, którym planuję jeszcze podziękować w osobnym wpisie na blogu. Emotikon smile
Tymczasem chciałbym podziękować wszystkim zaangażowanym artystom w pracę nad tym albumem:
Łukasz Chyliński – współkompozycje, aranżacje, gitary
Jan Smoczyński – klawisze, fortepian, akordeon, realizacja nagrań (studio Tokarnia), aranżacja, produkcja, mix
Andrzej Solar Solarski – gitara basowa
Bartosz Mikolaj Nazaruk – perkusja
Anna Wróbel – wiolonczela
Radosław Nur – kontrabas
Robert Szydło - mastering
Patrycja Kosiarkiewicz - teksty (Wieloryby i syreny, TGV)
Lena Pianovska - projekt okładki
Przemysław Jekosz – zdjęcia w książeczce, w tym zdjęcie okładki
Agnieszka Kacprzak – zdjęcia w książeczce


Album można KUPIĆ w formie fizycznej i dodatkowo z dedykację ode mnie tutaj: www.michalrudas.com
Ponadto album jest dostępny w sprzedaży elektronicznej:
oraz na kanałach stremingowych:


Było trochę reklamy, ale wiem, że niektórych z Was interesuje, jak można zdobyć płytę, więc nie będę ukrywał takich informacji :)

To teraz o premierze nowego klipu do piosenki "Raj Song", która jest drugim singlem promującym moją EP-kę "Wieloryby i syreny"

Tutaj można obejrzeć teledysk: KLIKNIJ










Muszę przyznać, że to szczególny dla mnie oraz wszystkich twórców i zaangażowanych dzień, bo możemy zaprezentować Wam coś wyjątkowego i dla każdego z nas bardzo osobistego.
Jestem niezwykle szczęśliwy i zaszczycony, że przy tworzeniu tego obrazu i muzyki mogłem pracować z tak wspaniałymi i utalentowanymi ludźmi. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w teledysk:
Olga Czyżykiewicz - scenariusz i reżyseria,
Adam Romanowski – operator,
Paweł Petryna – asystent operatora,
Nikodem Chabior – montaż,
Zosia Klein – kierownik planu,
grupa Tadam – realizacja teledysku,
Sandy Rzezniczak i Mariusz Maniek Kotarski – tancerze, choreografia
Henryka i Andrzej Jezierscy – starsza para,
Justyna Saniewska - udostępnienie domu, pomoc na planie,
i zaangażowanym w stworzenie muzyki:
Łukasz Chyliński - współkompozycja, gitary,
Andrzej Solar Solarski – bas,
Bartosz Mikolaj Nazaruk – perkusja,
Jan Smoczyński - klawisze, produkcja, mix,
Robert Szydło - mastering

Jestem ciekaw Waszych wrażeń :)

ps. Jeśli po obejrzeniu teledysku jesteście ciekawi materiału making-of, to zapraszam tutaj: KLIKNIJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz