poniedziałek, 17 czerwca 2024

Rzecz o wdzięczności oraz piosenka pt. "Dziękuję"

Wdzięczność...

Mówią, że jest gwarantem poczucia szczęścia..

Przytoczę tu bardzo mądry i ważny cytat (autor nieznany)

"Najszczęśliwsze osoby nie mają wszystkiego, co najlepsze, ale są wdzięczne za wszystko, co mają.”

Nic dodać, nic ująć.

Kiedy jesteśmy wdzięczni, wszystko staje się darem.” – Eckhart Tolle


Chciałoby się napisać więcej, ale wolę tym razem poopowiadać, więc zapraszam Cię do posłuchania moich opowieści na temat wdzięczności i jej wagi w naszym życiu w moim podcaście "Rudasiowe Afirmacje" 


Obejrzyj i posłuchaj na:
 
YouTube / Spotify 

Opowiadam też o tym, jak ja można praktykować wdzięczność, bo to jednak nie tyle emocja, która pojawia się naturalnie, co bardziej postawa, którą się pielęgnuję i kultywuje, by wzrastała.

Sporą część tego odcinka poświęcam opowieści o ostatnich kilku latach mojego życia, gdy wychodziłem i cały czas jeszcze wychodzę z mroku braku wiary w siebie, poczucia braku celu w życiu i bezsensu mojej pracy zawodowej ku krystalizowaniu nowej wizji, celu, misji życiowej, ku większemu poczuciu własnej wartości i oczywiście ku praktycznym działaniom, których owocem jest chociażby finalizowana moja płyta, czy ten nowy podcast oraz generalnie większa energia życiowa na każdym poziomie: fizycznym, mentalnym i duchowym.  🙏🏻 ❤️

Tak, jak w poprzednich odcinkach, tak i w tym, czeka na Was przepełniona wdzięcznością premierowa piosenka pt. "Dziękuję". Jeśli chcecie odnaleźć samą piosenkę, to zrobicie to bez problemu dzięki rozdziałom na lini czasu odtwarzania filmiku.

Mam pomysł, by w kolejnych odcinkach podzielić się historiami wdzięczności słuchaczek i słuchaczy mojego podcastu. Dlatego zapraszam Was do podzielenia się ze mną i słuchaczami Waszymi historiami (może być anonimowo) - szczegóły w podcaście.

Obejrzyj i posłuchaj na: YouTube / Spotify  

A tymczasem serdecznie Was pozdrawiam i życzę Wam dobrego dnia, pełnego wdzięczności :)

Michał



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz