poniedziałek, 29 lutego 2016

PREMIERA NOWEGO TELEDYSKU "Kołysanka dla wojownika"


Przedstawiam Wam teledysk do piosenki „Kołysanka dla wojownika” z mojej najnowszej EP-ki "Wieloryby i syreny". 
To obraz, który powstał według mojego pomysłu, a zrealizowała go grupa Tadam (reżyseria: Olga Czyżykiewicz, zdjęcia: Adam Romanowski, montaż: Paweł Petryna). 
Zdjęcia do tego teledysku miały miejsce oczywiście w samy sercu naszej stolicy, a kręciliśmy we wrześniu 2015 roku.
W teledysku występuję razem z niezastąpionym i genialnym gitarzystą Łukaszem Chylińskim, z którym razem skomponowaliśmy ten utwór. Dziękuję Wam wszystkim za owocną współpracę! :)



















Parę słów ode mnie na temat przesłania tego utworu: Zdarza się czasem, że wojownik przegrywa walkę, ale czy zawsze po upadku musi on poderwać się z kolan, otrzepać i walczyć dalej? Chciałbym by „Kołysanka dla wojownika” uczyła nas wszystkich, jak przyjmować porażki i przekonywała, że człowiek nie musi walczyć nieustająco, ale ma prawo upaść, a czasem odpuścić.

Mam nadzieję, że ten utwór przyniesie ukojenie i będzie idealną kołysanką dla wszystkich współczesnych wojowników - ludzi ambitnych i pracowitych, którzy mają odwagę walczyć o swoje marzenia.    


Koniecznie muszę jeszcze podkreślić, że teledysk powstał dzięki wsparciu mojej akcji crowdfundingowej na portalu Polak Potrafi przez moich fanów i sympatyków. Szczególne podziękowania dla Was Kochani! :)  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz