czwartek, 24 marca 2016

“W muzyce ważniejsze jest dążenie do prawdy niż do perfekcji” – mój wywiad dla JazzSoul.pl

Witajcie!

Dziś wieczorem ukazał się wywiad, którego udzieliłem kilka tygodni temu Sergiuszowi Królakowi - redaktorowi portalu muzycznego JazzSoul.pl.
Motywem przewodnim był temat dążenia do prawdy.
Przeczytałem sobie ten wywiad przed chwilą jeszcze raz i doszedłem do wniosku, że chyba z wiekiem robię się coraz odważniejszy w wygłaszaniu poglądów i dzieleniu się swoimi przemyśleniami... Czy to dobrze? Mi się wydaje, że tak :)

Zachęcam do lektury, tym bardziej, że moim zdaniem to jeden z najciekawszych wywiadów, jakich ostatnio udzieliłem, a ponadto wspomniałem o paru kwestiach, o których do tej pory nie wypowiadałem się publicznie...

PRZECZYTAJ WYWIAD

Pozdrawiam ciepło :)

Michał 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz